سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

معرفی وبلاگ اُسرا جونِ مهرون

1399/12/5 20:38
167 بازدید
اشتراک گذاری

خب خب سلام می خوام وبلاگ اُسرا جون رو بهتون معرفی کنم

البته تقریبا همه میشناسینش☺😉

خیلی وبلاگ خوشگلی داره 

اون یه دختر خوشگِلِه ی مو ف┆❥.°♡Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ♡ر.❅。°❆·。*.❅· °。·❆ف(^.^)ر(^v^)ی

مهربون و موإدبه اصا خیلی دختر خوبیه نگم براتون😉😉😉

توی فالورام هستش

عکس پروفایلش یه دخترِ خوشگل و مو فرفریه که کلاه سرشه...

​​​​​​

خلاصه این وبلاگش...

خلاصه برین فالوش کنین و از مطالب زیباش لذت ببرین...

‌💗💗💗💗

لایک٬فالو٬کامنت٬و حمایت فراموش نشه هاااااا؟؟؟؟؟؟😇😇😇

پسندها (5)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)


6 اسفند 99 13:00
ممنونم ببخشید من اسمتونرو نمی دوپم ولی ممنون که وبلاگم رو تبلیغ کردین❤

6 اسفند 99 13:09
ببخشید مننمی تونم وبلاگ شما رو تبلیغ کنم خیلی خیلی خیلی ببخشید

6 اسفند 99 15:33
عزیزم بهتون بر نخوره ها ولی به نظرم بهترین دختر ها زیاد هستن. و من دیدمشون و خیلی هم.... حالا بهتون تلگراف میدم. بهم ی تلگراف کوچیک بده ☺️

6 اسفند 99 15:40
اگر میگید ایشون خوشگله از نظرم بقیه هم خوشگل تر داریما. 

6 اسفند 99 15:40
داریم. 

6 اسفند 99 15:40
داریما.