سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

سلام سلاااااااااام عیدتون مبارـَََََََََََک!

1399/12/28 12:20
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاممممم اومدم عید رو بهتون تبریک بگم😂😂😂😂😇😇😇😇

این ماهیایی هم که دارن می چرخن مثلا ماهی عیدن😉😆😜😂😂

خب خب چه خبر از خونه تکونی هاتون؟؟؟؟؟چیکارا می کنید؟؟ ما که تازه دیروز نصف خونه تکونیمونو انجام دادیم مشتی حالا می پریسن منظورم از مشتی چیه؟؟؟ خب یعنی با خونه تکونی مون ترکوندیممممممم از بیخ کابینتا رو ریختیم بیرون دستمال کشیدیم حتی کشوی زیر گازمون که توش پر شیشه ادویست!!!!😂😂😂😂😂 کل شیشه ادویه هارم دستمال کشیدیم😂😂😂من بیشتر از بابام کمک حال مامانمم و مثل خود مامانم شستم و سابیدم😂😂😂😂 )خلاصه کل ظرفای دکوری تو طبقه هامونو بابام در اورد گذاشت کنار و جاشونو دستمال کشید بابام عود قشنگ و شیشه ایمون که روغنی شده بود رو سابید😂😂😂😂😁😁😁😁 منم که کلا خودمم نمی دونستم داشتم چیکار می کنم چون دوست داشتم همه کارارو با هم انجام بدم😑😂😂 مامان های بیچاررم که میدونین 😔 مامانم ظرفای توی طبقه که بابام درورده بودو می دادم بهش تا توی ظرفشویی بشوره😴 و بعدشم شیشه ادویه هارو در اورد و کاغذ زیرشون توی کشو رو عوض کرد بعد همرو دستمال کشید و گذاشت سر جاش... من تو همه کارایی که مامانم کرد کمکش کردم و یکم دکور خونرو عوض کردم یعنی قاب عکس هایی رو که قبلا باید میزاشتیم رو میز تلفلن من جاش دادم یه جای دیگه😉🙋🏻👯❤💋 کلی هم اسم نوشتم برای ادویه ها و کلی هم چسبوندم مثلا از اسم هایی که یادم میاد نوشتم اینا بود:دویست تا پاپریکا نوشتم چون دیویست تا شیشه پاپریکا داشتیم😂😂 دیگه گل زرد٬پیاز کوهی همینارو یادمه😇😇 کابینت نوشیدنی هامون که یخچال لازم ندارن مثل روغن زیتون و کره محلی و سس سویا و اینا رو من در اوردم و تمیز کردم فعلا همین کارارو کردیم😅😅😅😅 دیشب خیلی کمک مامانم کردم چون داشت از پا می افتاد دیگه😥😰 بعد بابام شام فلافل و فیله سوخاری درسیران با پنیر پیدزا درست کرد😋😋😋 خلاصه این جوریا اولین بارمه که خاطره می نویسم و امیدوارم راضی باشین تا پست بعدی بابای!😉

http://www.parandehgharib.ir/wp-content/uploads/2014/07/20.a.gif
پسندها (3)

نظرات (0)