سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

عکس های خونه تکونی

1399/12/28 12:23
221 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از تمیز شده ی  کشو ادویه هامون👆🏻

اینم تمیز شده ی همون کابینت نوشیدنی هامون که گفتم

اینم دکوری که تغییر دادم اینا به جز ظرف چوبیا روی میز تلفن بودن قبلا!

اگرم تعجب کردید که اون دستگاهه که بغل عکس منه چیه چیز خاصی نیست عزیز جان اون بخور سرد اوچولوی منه خیلیم قشنگه چراغای رنگی رنگی داره من برم روشنش کنم براتون یه عکس بگیرم ببینیدش

___________________________________________________

خب من اومدم اینم بخورم با رنگ مورد علاقم💜بنفش💜

و این هم عود قشنگ و تمیزمون

که خودم و خونمون توش معلومیم ببخشید خونمون نا مرتبه😂😂😂😂

خب دیگه تا پست بعدی بای بای☺😂❤🙋🏻😇💗💞🌺🐇

پسندها (4)

نظرات (5)


28 اسفند 99 13:09
واییییی عزیزمممم💕💕💕💕💕💕

28 اسفند 99 13:10
چه خوشگلههه 💖💖💖💖💖🍒🍒🍒آفرین❤️❤️❤️❤️👌👌👌👌
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
مرسی عزیز دلم💖💖💖شما لطف داری😁😘😘😚😚

28 اسفند 99 13:21
😇😇😇😇

28 اسفند 99 13:21
🍒🍒🍒🍒🍒انشالله موفق باشی در هر کاری🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
مرسی همچنین😉😉😉❤❤❤💙💙💙
دوست
28 اسفند 99 15:02
تو پست قبلی قبلی قبلی گفتی من کی هستم.  من یکی از نی نی وبلاگی ها هستم