سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

دسر یلدایی من اگه خوشتون اومد خواهش می کنم لایک و کامنت یادتون نره دوست داشتین بقییه دسر هام رو هم ببینید فالو کنید ممنون😄🙏

1399/9/30 10:17
98 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام دوستان

این هم از دسر یلدایی من(مارشمالو)یا(پف پفی)😍😋😋😋😋🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍁🍁🍁🍁🍁🍁

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.یلدای خوبی داشته باشید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.یلداتونم مبارک😘😍🍉🌺🌻🌼🌷🌸🌹

پسندها (4)

نظرات (5)

RayaRaya
30 آذر 99 10:29
به به😋
خودتون درست کردین؟
دستورشو میذاری؟
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
بله اول یک ژله یا به اندازه ی خودتون میارید بعد یک قاشق غذا خوری پودر ژلاتین میریزین بعدش هم دو قاشق غذا خوری شکر بعد روی ان یک لیوان اب جوش ریخته و کاملا هم زده بعد ان را انقدر بنماری(ظرف را روی یک قابلمه اب جوش امده ی روی گاز گذاشته و شروع به هم زدن می کنید ).(در حال هم زدن باید زیر کاسه ی شما شعله اش روشن باشد کرده تا تمام پودر ژلاتین و ژله ی ان کاملا ابکی شود.سپس به ان گلوکوز اضافه میکنیم( فقط و فقط یک قاشق چایی خوری).انرا باز هم هم میزنیم تا گلوکوز ان کملا قاطی و اب شود. سپس ان را از روی قابلمه ورداشته و با بیشترین سرعت هم زن برقی هم بزنید تا خمیر مانند و کمی سفید شود.حالا یک قطره رنگ(به رنگ خود ژله باشد قرمزه یا سبز) خوراکی هنگام هم زدن به ان اضافه میکنید.کف قالب اماده شده را ارد یا پودر نارگیل (هر کدام کهکدوست دارید ولی ارد بهتر است و باعث می شود زمان در اوردن مارشمالو از قالب مارشمالو به کف ظرف نچسبد ) میریزیم(طوری که همه جایش مالیده باشد )
حالا مواد مارشمالوی شما اماده است
روش ساخت مواد هردو رنگ شما همین است

این دسر عالی است حتما امتحان کنید.


یلداتون مبارک🌷❤💋👌🍉


همه​​​ را خودم نوشتم.



فالوفالو

.


ممنون
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
30 آذر 99 11:28
راستی وقتی که می خواستید مارشمالو را تیکه کنید به ان ارد بپاشید خیلی زیاد که به هم یا به دستتان نچسبد (این مرحله حتمی و مهم است وگرنه مارشمالوی شما به هم یه به دستتان می چسبد) (و فقط هم ارد) عکس های مارشمالو های زیبای خود را برای من بفرستید یا پستش کنید خوشحال میشم هنر دانش اموزام رو ببینم
RayaRaya
30 آذر 99 12:14
ممنونم عزیزم😍
RayaRaya
2 دی 99 12:49
وای عزیزم من هر دفعه میام این مارشمالو ها رو نگاه میکنم،ذوق میکنم کلی😍😍
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
مرسی عزیزم😁حالا چرا ذوق می کنی؟!
SujinSujin
20 دی 99 11:50
به به نوش جان😋