سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

در مورد وبلاگ

1399/12/5 12:37
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تم وبلاگ از رنگ صورتی به سبز تغییر پیدا کرد 😁👽💚💚💚💚👽👽👽🎄🎋🎋🎋🐢🐢🐢🐊🐊🐊🍏🍏🍏🌳🌱🌱🌲🌵🌲🌴🍀🍃🌷🌽

چه وبلاگی داو طلب میشه تا در وبلاگ قشنگش تبلیغ وبلاگ منو بکنه؟؟؟بخدا دارم هر کاری میکنم تا فالورا بیشتر بشههههههه😭😢

دوستان خوبم ممنون میشم کمکم کنید

پسندها (3)

نظرات (5)

🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
5 اسفند 99 13:34
من میکنم
ولی الان نمیتونم
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
خیییلی ازت ممنونم عزیز دلم😊 هر جوری که بتونم برات جبران میکنم😁😁😁👭👭👯👯👯💗💗💗💟💟💞💝💘💕💖💓💜💚💛💙❤
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
5 اسفند 99 16:48
❤️قابلی نداره
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
5 اسفند 99 16:48
به نظر من خودت باید دنبالشون کنی تا دنبالت کنن افراد
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
5 اسفند 99 16:50
مثلا من که 40 تا فالوور دارن
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
5 اسفند 99 16:51
عه ببخشید کامنت قبلی دستم خورد ا&zwnjشتباهی فرستاده شد میخواستم بگم مثلا من که چهل فالوور دارم افراد فالو کردم تا اونا هم منو فالو کردن.  نباید منتظر بقیه باشی من خیلی از وقتمو میذارم تا وب جدید پیدا کنم و فالو کنم😅 ​​​​