سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

معرفی پاوپاترول یا سگ های نگهبان

1399/11/12 23:09
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین؟؟

اومدم بهتون یه کارتون خیلی خیلی خوب معرفی کنم 

پاوپاترول یا همون سگ هاے نگهبان!

خیلی خیلی قشنگه!

نمی دونم دیدیش یا نه!!!

♡♡♡♡

​​​​​​خیلی خوشگلن!😍

حالا قراره معرفیشون کنم!البته اگه نمی شناسی!

اسکای

ایناهاش👆☝​​​​​

بازم این اسکایه

قربونش برم که چقدر نازه♡

این هم چیس دلیر👇

باز هم چیس👇

و باز هم چیس👇

و این هن رابل تپلی

😍

اینم از راکی حامی طبیعت

این هم از مارشال دست و پا چلفتی

این هم از زوما خوشگله

این هم از رایدر مهربون فرمانده همه این هاپو ها که دیدین

تمام🙈عاشقشونم

اگه تو هم عاشقشونے

حتما لایک کن

اگر هم دیدی ولی دوست نداری😷بازم لایک کن لطفا 

راستی! نرو،نرو بیرون از پست!

می خوای این کارتونو از همین نی نی وبلاگ خودمون ببینے؟؟بله داره حتما

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

دوستتون دارم❤💖

لایک فراموش نشه دوست من؟؟¿¿

پسندها (3)

نظرات (9)

🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
12 بهمن 99 23:33
چه معرفی خوبی😍
شاد باشی خوشگل خانم😊💋❤️
setiseti
5 اسفند 99 20:48
سلام منم خیلی از شخصیت چیس و اسکای خوشم میاد 
setiseti
5 اسفند 99 21:24
راستی تراکر و اورست هم هستن اما در خلیج پر ماجرا نیستن
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
بله و عکساشونم خیلی کم پیدا میشه راستی ممنون میشم دنبالم کنین
setiseti
5 اسفند 99 21:32
اره چشم حتما عزیزم  منم ممنون میشم شما دنبالم کنین
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
خیلی وقت هست دنبال شدین...😊
setiseti
5 اسفند 99 22:32
خیلی ممنونم عزیزم
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
💋ببخشید شما چند سالتونه؟؟
setiseti
5 اسفند 99 22:45
اگر با من هستین من 
12 سالم هست 
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
بله با شما هستم پس همسن منین😊😎😘😙😗
setiseti
5 اسفند 99 22:50
ااا چه جالب 
setiseti
5 اسفند 99 22:53
میشه بپرسم چه شهری زندگی میکنید
setiseti
6 اسفند 99 0:14
اها