سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

بی عنوان

1399/11/13 12:22
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین؟؟

اینجا یه پست تفریحیه!

بیا پایین تا بدونی عنوان  چیه!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بازم پایینتر!¡

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بازم میای لطفا؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

لطفا بازم بیا.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

💗💗💗خب رسیدی💗💗💗

من می خوام سگ هام رو نشونتون بدم من 9 تا سگ دارم

این بوبو عروسکست👇که خیل خوشگل مطلون و ملوسه و به هیشگیم کار نداره خوشگلیشم رو دست نداره!😍

خب این تدیه👇

این هم دنیه👇معروف به بادیگارد عسلی

این هم تیمو هست👇که خیلی مهربدن و ترسو هست البته ما نمیزنیمشون که بخوان ترسو باشن​​​​ تیمو از بچه گیش اینجوری بود!

سگ داشتن خیلی حس قشنگیه!اوناییی که  سگ دارن درک نی کنن چقدر حس خوبی داره!راستی شما هم توی نطرات بهم بگین چه حوان خانگی ای دارین سگ دارین؟به سگ ها هم نگین نجس بچه ها اونها فرشته های روی زمینن!

فعلا همین عکس ها رو داشتم از فرشته هام. تا پست بعدی بای بای💗💖❤💋😻😊

پسندها (7)

نظرات (10)

🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
13 بهمن 99 12:29
واییی خدااااا😍
جدا نه تا سگ داری؟!!
خوشحال میشم پست جدیدمو لایک کنی و کامنت بدی
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
بله واقعا نه تا دارم😍😘
چشم حتما
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
13 بهمن 99 12:33
ممنون عزیزم
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
13 بهمن 99 12:33
راستی فالوور هامون اندازه همن😂
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
13 بهمن 99 12:35
عزیزم یه سوال ببخشید اگه فضولی هست
شما نماز میخونین؟!
اگه نماز میخونین که با سگ نمیشه گلم!
ببین،نمیشه گفت حیوون نجسی نیست. چون هست!
اما اگه کسی میخواد تو خونه نگه داره مشکلی نیست😅
 
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
نه نجس نیست عزیز بعدشم شما لطفا کار نداشته باش من نماز نمی خونم
​​​​​
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
13 بهمن 99 12:38
عزیزم میشه کامنت هم بدی؟!!
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
13 بهمن 99 12:47
نمیخواستم عصبانیت کنم😲
:
13 بهمن 99 12:48
قیافت انگار چهارده سالت
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
ببخشید انگار وبلاگ نداری برام😅 بله فروردینی که داره میاد 13 ساله میشم پس چی فکر کردین؟؟
✿•selva•✿✿•selva•✿
14 بهمن 99 9:07
منم تو باغمون 11 تا سگ دارم😍
✿•selva•✿✿•selva•✿
14 بهمن 99 12:50
آدم با سگ ها بازی می&zwnjکنه سرگرم میشه کلا😁
 
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
بله درسته کاملا از نظر شما سگ نجس هست؟
✿•selva•✿✿•selva•✿
15 بهمن 99 11:18
اره ولی اگه هر روز تمیز بشه واکسن بزنن نه اصلا نجس نیست
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
پاسخ
کاملا درسته ممنون عزیزم سگای منم واکسنشونو زدن بیرون نمی رن و همیشه می بریمشون حموم بعدشم این کار ها رو نکنیم هم بهش نمیگن نجس!میگن کثیفه حالا ولش کن 😁😂