سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟سن وبلاگ قشنگم:💟خاطرات کوچک سگ های نگهبانی مـن💟، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾

سلام اینجا دنیای حامیان حیوانات یا دوست داران حیواناته💗💛اینجا یه دنیای هاپوییِ متفاوته!🐕🐶🐩🐾مرسی که فالو کردی دوست خوبم🍩🍩🍩

خوشحالی من در حد مرگگگگگ

1399/11/13 12:43
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی وبلاگ واقعا ازت ممنونم خیلی هم ازت راضیم

حالا می دونید چرا ممنونم؟؟

بیا پاییین تا بهت بگم چرا

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

چون که من به نی نی وبلاگ تلگراف دادم و درخواست کردم

که تم سگ های نگهبان اضافه کنن😍 و کردن😍 واقعا ازشون ممنونم

😍حالا وبلاگم قشنگ شددددددددد😍خیلی دوسش دارم😍

دارم ذوق مرگ میشم😆

واقعا ازت ممنونم نی نی وبلاگ

دوستت دارممممممم😍

پس اگر تم سگ های نگهبان دیدید به خاطر درخواست منهههههه😁

عاشقتم نی نی وبلاگ

هر کی از نی نی وبلاگ راضیه و دوستش داره لایک❤کنه

پسندها (10)

نظرات (6)

:
13 بهمن 99 12:47
چشمات سبزه؟
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
15 بهمن 99 6:07
من سگ های نگهبان رو توی نماوا می بینم.
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
21 بهمن 99 18:14
به جای تو من چشام سبزه😁✌🏻
اونم سبز روشن🎈
 
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
21 بهمن 99 18:15
البته تعریف از خود نباشد😎
ارمیاارمیا
24 بهمن 99 17:57
سلام من هم نگاهش می کنم من چیس را دوست دارم